2011. január 24., hétfő

Egy lány vagyok aki a testvéreivel együtt a La-Pusban él. Engem Sofiának hívnak, hugomat Emmának öcsémet (aki a középső) Leó-nak. Én 4 évvel vagyok idősebb mint az öcskös, és öttel mint a hugi. Na szóval a mi történetünk rengeteg küzdelemről szól ami fájdalmas és halálos lehet... ám történik valami amire nem vártunk egy falka költözik a La-Pusba és innentől megváltozik az életünk. Itt születtünk és trónbitorlóként törnek ránk egy nap átváltoztam farkassá pontosan 14 évesen később mikor a öcsém is átváltozott a hatásomra majd a hugi is 14 éves korukban már szembeszálhattunk velük, de bujkálnunk kellet nehogy észrevegyek mert erősebbek voltak mint mi mivel én két zöldfülűvel voltam de az falka temérdek Fiúval rendelkezett akik erősek voltak ezért ki kellett képeznem testvéreimet. Emma nagyon gyors lett még egy vámpírt is megszégyenített volna. Az öcskös pedig nagy erőre tett szert korához képest. DE történt egy olyan dolog amire senki sem számított

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Miert nem folytattad a tortenet irast tovab?
    Puszi,Kini

    VálaszTörlés
  2. Igen szerintem is folytasd mert felkeltette az érdeklődésemet. Csak még nem tiszta miről is szól. De várom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés